12.06.27

Var jobbigt att komma upp imorse, börjar märkas nu att man har jobbat lite för många dagar i rad nu. Men jag räknar ner timmarna till helg, ska bli skönt att få vara lite ledig även om mina tanter är så söta. Som igår när en tant berättade om sin första och livs kärlek, då var jag inte långt ifrån tårar..

Jobbade till fyra idag. Blev en lunch med Alexandra, så skönt att få prata med någon i sin egna ålder och ännu bättre att det var hon. Blir galen när man aldrig träffar någon nu när alla jobbar. Skönt att ha Alexandra på samma jobb iallafall!

Åkte ut till stallet nästan på en gång, red lite på ridbanan. I helgen ska jag tillbringa massa tid i stallet hos min underbara. Nu har jag unnat mig lite ost och kex, mums. Tänkte det skulle få bli en väldigt tidig kväll idag, skönt om man skulle vara utvilad imorgon. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0