Ledig helg

Har inte hunnit med bloggen över helgen trots att jag har varit ledig. I fredags slutade jag klockan fem, underbar känsla att gå därifrån när man skulle vara ledig två dagar och att jag jobbat klart mina veckor med 100 %. Åkte ut till Loppan på en gång, gick riktigt bra! Var ut en sväng till Majsan också, hon fick dock vila. På kvällen var jag till berras med Alexandra och killarna. Det var roligt!

Igår var jag till Västerås med Alexandra, var tänkt att jag skulle spendera mina sista pengar på lite nya kläder. Men fick bara med mig ett linne hem. Men hade en bra dag med min bästa så det gjorde inte så mycket. Var ut till mormor och morfar direkt när vi kom hem. Vi grillade och hade det mysigt där. Motionerade hund hann jag också med. Även om den lilla lekte med döden, dummisen. På kvällen blev det fotbolls match, tjejerna mot killarna. Och det gick väl sådär, men jag hade roligt så. Blev en tidigt kväll, även om jag inte somna fören in på morgon timmarna.

Idag blev det lite sovmorgon, underbart skönt. Åt frukost i lugn och ro, händer inte allt för ofta när man jobbar. Åkte ut till Loppan, var tänkt att vi skulle hoppa lite idag. Men det blev inget med det då hon var jättehalt. Så det blev veterinär och så, får hoppas på att det blir bättre och att vi slipper strömsholm. Det som går såå bra för oss, så ska det självklart krångla nu när vi ska tävla på fredag. Men vi får väl se hur det blir, håller tummarna! Har varit ut och ridit ett pass på ridbanan med Majsan, gick bra :) Har tagit en lång power walk nu ikväll, så skönt! Nu blir det te, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0