12.07.02

Dagen kunde ju ha börjat bättre än att pappa kommer in i rummet och frågar om jag inte skulle jobba, flyger upp ur sängen och inser att jag har försovit mig. Har aldrig hänt förut och kommer då aldrig hända igen heller. Som tur var så hann jag i skaplig tid ändå och så var det ingen fara för dem på jobbet heller. Som straff ska jag gå upp extra tidig imorgon, dumma Ida!

Jobbade till fyra. Sen hem och äta lite. Var ut till stallet och kollade till gumman, hon fick vila idag. Nya skor fick hon iallafall, skönt! Hon hade tydligen haft en hovböld, men som inte har visat sig..Konstigt, men ändå skönt. Men eftersom den inte visat sig och troligen var för ett tag sen så är det inget att oroa sig för nu. Skönt!!

Nu ska jag snart lägga mig och kolla på en film. Ska dricka upp mitt te först sen så. Tänkte jag skulle vara utvilad imorgon så jag slipper vakna så sent imorgon. Puss på er!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0