12.01.20

Fast jag inte har bloggat på hela dagen så har ni varit in här mer än på länge, jag gillart! Idag har jag varit i skolan till halv tolv, sen blev det lunch på stan med mina flickor. Mysigt! Sen var vi ut på lite äventyr också. Hehe.

Har äntligen fått mina ridstövlar fixade, var verkligen på tiden efter att ha ridit i kängor i två månader. Så skönt! Stressade på med massa kläder och täcke för att hinna rida på sorf innan lektionerna började. Men nej, då håller voltigen på fast dom inte hade bokat tid. Skapliiiigt irriterad man blev när det bara var att skritta tillbaka igen, men tog en lite längre sväng igenom skogen iallafall men. Blir förresten träning på onsdag! Längtar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0