Where do you go when you lonely?

Vet inte varför, men det blir inte av att jag bloggar längre. Sitter knappt vid datan längre. Men för er som saknar mig, jag lovar att jag ska bli bättre på det. Haha. Sen sist har det varit sala festivalen, vilket var kul! Har även hunnit med fotbollsmatcher, myskväll med min bästis, ridit mycket med tilda, Loppan har blivit halt men även hunnit bli bra, festat med sköna människor och lite andra saker. Sen har jag självklart jobbat också.
 
Idag har jag jobbat hela dagen, riktigt segt. Är helt slut nu, så blir en lugn kväll vilket är lika bra då jag jobbar imorgon också. Har varit ut en sväng till stallet och pussat på M, hon fick vila idag. Nu ska jag kolla tv med mammsen med en kopp te. Ha en bra kväll!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0