11.06.14

Behövde verkligen ha den här dagen ledig och det fick jag. Blev ingen sovmorgon trots att jag är ledig, men aja. Imorse var jag till tandläkaren, nästa gång åker skroten ut!! Jag längtar som bara den.

Nu har jag nyss kommit hem från stallet, red ut en sväng. Min älskling fick ett rätt stort sår, antagligen efter en pinne när vi gick i skogen. Så får väl se hur det blir med det, åker ut ikväll igen och kollar hur det ser ut.

Övningskörde lite också, vilket gick mindre bra. Fyfan. Känns som det inte är min dag precis, helst skulle jag vilja gå och lägga mig faktiskt. Men icke, ska duscha och fixa mig..blir stressigt som vanligt. Sen åka till kyrkan och kolla när min syster slutar högstadiet. Puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0