Avesta

Idag har vi varit och tävlat i Avesta. Helt klart bästa stället att tävla på tycker jag! Var upp efter fyra imorse, inte jättepigg man var då. Riktigt jobbigt var det i stallet på morgonen, då Majsan inte skulle komma tillbaka. Jobbigt att säga hejdå till Singla också. Länge sen jag grina såhär mycket.

Hoppade först en meter. Hon kändes kanon fin fram till sista hindret i grunden, där vi fick ett stopp. Var jättemånga som stannde på det så var tydligen läskigt. Men jag var ändå nöjd men rundan.

Sen hoppade jag 110 cm. Hon var hur fin som helst!!! Var högt över hindren och allt bara flöt på. Vi blev dubbelnolla och kom åtta av sjuttio starter! Jag är mycket nöjd med det :) Min lilla plutt flyger som tusan.

Åkte direkt till det nya stallet. Allt gick bra när vi släppte ut henne och så, hon får stå själv några dagar nu. Det kommer nog bli bra. Sen åkte vi ut till gamla stallet och fixade det sista. Usch, bland det jobbigaste jag varit med om faktiskt! Lämna allt bakom sig, känns så konstigt att jag inte ska ut till imorgon. Kärlek till Fräbrunn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0