kungsör

oj vilken lång dag det har varit. upp tidigt till stallet och sen iväg till kungsör för tävling. hon var galet pigg och taggad som fan! var första utetävlingen och sen har vi inte hoppat något ute i år, så var nog därför hon var så pigg. i 90 cm så var hon rätt fin, men blev för pigg och därför fick vi ett pet. men nöjd med henne ändå. i 100 cm så hade hon lugnat ner sig lite, men inte mycket. men hon kändes mer kontrollerad iallafall. fick ett stopp, men det var helt mitt fel, red en dålig väg så det får jag ta på mig. men förutom det så var hon riktigt fin! mycket nöjd med henne :)

dagen har varit bra, även om det blev rätt mycket väntan. men kan inte vara annat en nöjd! skit kul att det gick så bra för carro också :) nu taggar vi till div tre!!
  


Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder :) de roliga är att du å jag skakade hand med varandra på valborg, :)

2010-05-02 @ 21:49:25
URL: http://liindaanderssson.blogg.se/
Postat av: carro

tycker du ska vara nöjd! två bra rundor och ni kunde lika gärna varit felfria. wirsbo nästa :)

2010-05-02 @ 22:25:01
Postat av: Carolina [fotograf]

Läs om modeshopping från min USA-resa, om sex (höhö) och kolla nya foton jag tagit från New York idag ♥ ♥ ♥ Bloggen är under konstruktion och kommer bli sjukt bra och större.

2010-05-03 @ 11:57:50
URL: http://caroflina.blogg.se/
Postat av: hanna

fina bilder:)

2010-05-03 @ 18:11:59
URL: http://hannaslycka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0