10 juni

skola som vanligt idag, lika ovärt som alla andra dagar..men man är ju lite duktig som går dit iallafall. efter skolan blev det stallet, duktiga jag cyklade dit! undra hur roligt det ser ut egentligen, kan ju inte säg att det ser så fin ut. men vem cyklar fint liksom? haha.

red på banan idag, riktigt fin var hon :) taggad tills på lördag. tror det håller på att fixa sig med pengarna nu till tävlingen. jag är ju stryken på startlistorna..helt knasigt men det fixar sig. känns konstigt att det är tävling på lördag, känns som värsta förrendringen nu när det nästan bara varit tävlingar på söndagar. men ädnå skönt att det är på lördag.

ikväll ska jag bara ta det lugnt! inge jävla plugg eller nått.. eller jo jag ska åka med mamma till västerås och hämta pappa, som har varit på fotbollsmatch i degerfors. haha, galen som åker 30 mil för en match. men följer med mamma som sällskap och gps. haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0