9 augusti

i natt sov jag hos alexandra med dannis och ida :) vi hade en super kul kväll/natt med galet mycket skratt. älskar dom tjejerna alltså, såna man kan skratta hur mycket som helst med och även gråta med. så ska det väl vara, right? :) kul som fan var det iallafall!

idag har jag varit ut och ridit antrax :) idag övade vi på skänkelvikningar på böjt spår, galoppombyten, tempoväxlingar och sånt som får oss lite närmare varandra. trots att jag är lite trögtänkt så gick det riktigt bra till slut, gäller bara att få min kropp att göra som jag vill. haha. super nöjd med honom iallafall :) träning för monica imorgon, hoppas på att hon ser att vi har kommit varandra närmre.

ikväll blir det bio med dannis och syster! beck- levande begravd. jaa, jag har redan sett den! men vadå, man kan väl se den igen? den är ju grym så. va? någon som sa  beck nörd?


Kommentarer
Postat av: miisha

söt blogg

sv: jaa, tack :)

2010-08-09 @ 19:45:45
URL: http://mainessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0