24 augusti

back to school today! vilket suger som faaan, men "bara" två år kvar nu så..som alla lärare säger. var iallafall rätt kul att se alla igen. vi har ju det så jävla kul så det ska nog gå fort det här året också :) och mycket bättre nu när vi inte är yngst på skolan längre! haha. första skoldagen börjar väl inte så bra, dannis lyckas låsa in nyklarna i skåpet och jag skämmer ut mig. haha, men roligt va det :) minre roligt var det väl att vi börja med lektionerna idag, man vill ju ha softis första dagarna :( huhu.

resten av dagen har varit rätt bra. red ut en sväng och sen innebandy träning. så nu kan jag lägga mig och känna mig lite duktig. men nu måste jag kolla time out, bäästa måns mööller är med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0