JULLOOOOOV

wie, nu var vi jullov :D underbaaaaart. var inte så värt nu på morgonen, vi stod utanför kyrkan i en halvtimme och frös ihjäl och sen bara sitta inne i kyrkan och glo. nu ska jag inte till skolan på tre veckor! kan inte bli så mycket bättre va?

blir ingen träning idag :( är så galet jävla kallt så moncia skulle nog ställa in alla lektioner idag och sen vill jag inte rida så hårt i den här kylan. men ska snart ut till stallet och ge dom lunch och så iallafall. får se om jag rider en sväng, men tror nästan hon får vila idag.

måste ner på stan en sväng också, måste köpa några julklappar. ska försöka få med mig lillasyster. vid halv sju ska jag till idrottshallen, seriefinal för damerna och vårat lag ska fixa och så. massa folk kommer det blir, och det är ju lika med snyggaaaaa killar. hahah.

Kommentarer
Postat av: carro.

vad synd :/

2009-12-22 @ 12:23:44
URL: http://carolinebergdahl.wordpress.com
Postat av: amanda

hahah jaa absolut!

2009-12-22 @ 16:00:51
URL: http://aliceamandaalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0