stress

jag har verkligen ingen tid alls till att sitta vid datan länge. men så är det när man ska hinna med allt man vill göra. men ibland känns det bara som man vill slippa alla måsten, men det är bara att bita ihop.

igår var jag och klippte och färgdade utväxten :) gick hos en ny frisör, lite kul och byta ibland. hon var jätteduktig tycker jag :) blev nöjd och så. ska tillbaka nästa torsdag för att göra lite slingor, för hon tyckte det blev lite konsig färg på vissa ställen. men nu är nästan alla pengar slut :( men förhoppningsviss så ska jag sälja mina två kanin burar, om jag klarar det..saknar honom!

sen blev det hoppträning :) gick riktigt bra! hon kändes lydig och allt, bara att jag ska tänka på lite små saker. men är iallafall mycket nöjd med pärlan :) och jag är jättetaggad tills i helgen :D supermajsan!

idag var det tredje dagen i skolan :) det blir väl bara bättre och bättre för varje dag. men jag hatar att vara yngst på skolan! alla tvåor och treor ser ju ner på en..fast jag känner mig ändå rätt stor, jag får ju faktiskt i ettan :) hahaha. idag har det iallafall varit riktigt kul! skrattat som en galning. roligast var nog när jag kastade ett gem på idaw :D hahahaha. så himla drygt att det är tre idor i klassen! blir liksom idab, idak och idaw. jobbigt ju.

efter skolan så blev det stallet :) hade tänkt rida fast vädret var bläää. men hästen ville inte följa med in, utan ville stå kvar ute i regnet så det blev inget ridande idag. sen blev det träningsmatch :) tidigare idag tänkte jag sluta på innebandyn..men efter det pappa sa så blev jag lite mer peppad iallafall. 2-3 slutade det iallafall. bra jobbat tjejer :) cup på fredag, blir lång helg..men det måste gå.


Kommentarer
Postat av: Dannis

klart det går gumman, du klarar allt!

2009-08-26 @ 22:04:49
URL: http://danielladahl.blogg.se/
Postat av: Dannis

klart det går gumman, du klarar allt!

2009-08-26 @ 22:05:58
URL: http://danielladahl.blogg.se/
Postat av: lina [discosadness.blogg.se]

aw, söte hästen!

2009-08-27 @ 07:28:29
URL: http://discosadness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0