Johan Falk

var ju på bio igår i västerås med dannis och angelica :) rooligt! vi kollade på johan falk- gruppen för särskilda insatser. jag tycker den var riktigt bra! verkligen värd att se :) läs mer om filmen här. mer taggad blev jag också på att bli polis. mobbad blev jag på bussen påväg hem också, jag skulle säga min top tre på sveriges snyggast kändisar killar. och jag kan ju säga att dem skrattade rätt mycket :) vet inte om jag vågar säga den listan här.. haha.

idag har jag bara tagit det lugnt och varit i stallet :) pluttan gick riktigt bra idag. nyss kommit in från en promenad i regnet med mamma och pappa, helt dygn blöt. ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla film och så.

vad ska ni gör ikväll? :)

Kommentarer
Postat av: Dannis

sv; vem är det som har dålig syn egentligen? Du har lins och jag inget, alltså du :D

2009-08-02 @ 23:25:29
URL: http://danielladahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0