yoyo

jag satt och kollade på kort för nån kväll sen, från sorf tiden, då jag red på sorf och inte var i nått annat stall.
Jag ångrar verkligen inte en sekund över att jag sluta där!


men jag hitta iaf väldigt mycket kort på mig och yoyo!
och jag hitta även massa "dikter" om han, och då kom jag på hur jävla mycket jag saknar honom! alltså det är mer än ett år sen han såldes, men nu ska han ju tydligen säljas igen. och jag blir tokig av att inte få träffa han. så jävla mycket fina minnen jag har med den ponnyn! inte alla som vet vilken jävla bra liten sak han är! visst han är ingen "stjärna" men jag älskar verkligen honom för att han är så speciell, och så lik mig. usch, jag mår dåligt bara över att veta att han inte är "min". men en sak är säker, han kommer alltid finnas i mitt hjärta och vi får hoppas att han saknar mig en nypa (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0