gröööna lund

fredag:
idag var jag med englunds i heby hela dagen (: roligt..när vi kom hem så orkade jag inte rida så hon fick vila. när jag kom hem så åt jag lite sen gick jag och la mig, åååh så skönt! :D

lördag:
upp tiiiidigt idag oxå, sen åkte vi till niklassons, sen åkte vi till sthlm (: sen grönan :D skoj,skoj (: JAG GICK SPÖKHUSET!!! super stolt ju (: haha, skit läskigst alla spöken kom fram till mig bara för jag skrek så jävla mkt. haha. skapligt ont i halsen jag har nu! sen åkte vi massa saker, jag åkte blå tåget ;o haha, riktigt modig ju (: sen blev det stallet, börja såklart regna när jag kom! men red ut, gick helt okej, men inte så lätt när tyglarna glider ur händerna, men men (: ikväll ska jag bara ta det luuungt.

pusshej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0