2 Maj

Känns så skönt att vara inne i maj, känns som det är en sommarmånad. Underbart! Idag tog jag lite sovmorgon och sen var jag ner på stan med föräldrarna som köpte nya tapeter till hallen. Åkte sen ut till min lilla älskling, blev många tårar idag. Blir så ledsen. Vill bara att hon ska bli bra. Städade iallafall mitt skåp och hylla, så fint så. Slängde även bort en massa saker. Fortsätte med städandet och rensandet när jag kom hem, så skönt att få lite ordning på grejerna. 
 
På valborg hade jag inte tänkt göra något med slutade iallafall till slut med att jag åkte till Dannis där några tjejer var. Blev sen en utgång, en helt okej valborg! Fast den nådde botten när jag kom hem till ett mer eller mindre förstört hus, vilka jävla idioter det finns..
 
Nu ska jag hoppa in i duschen, puss!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0