12.09.21

Började dagen med en promenad med Dannis, duktiga som vi är. Hem en snabbis och äta frukost. Sen var jag och mamma till morgongåva och lite annat. Fick med mig lite grejer hem.
 
Tog det lugnt hemma ett tag sen var jag ut till loppan och red ett pass på stubben, sen fixade vi allt inför imorgon då det är tävling som gäller. Hoppas på det bästa! Var ut till Majsan sen, hon fick vila idag men hon fick en helkropps massage istället. Nöjd häst! Längtar till nästa tävling, då även älsklingen ska åka med!
 
Har haft lite fredagsmys med mamma framför tv. Nu ska jag fixa iordning inför imorgon och sen väntar sängen. Klockan är ställt på tjugo i sex så lika bra att sova. Ha det bra! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0