12.06.13

Blev en lyckad dag i stockholm igår. Vi överlevde fast jag körde dit, haha. Var roligt att träffa lite släkt också, även om nästan hälften fattades. Men kommer ju snart träffas allihopa här på min student så :) Var hemma runt åtta då åkte jag och mamma ut en väng till stallet och kikade så gumman mådde bra, vilket hon gjorde :) Sen kom Dannis hit en stund, det blev en sväng till västerås med henne och emma!

Idag sov jag lite för länge, men ibland måste man. Dagen verkar inte bli som planerat, fuck it! Finns inte så mycket att göra..Men jag ska hinna med mycket ändå idag så. PA rapporten ska vara klar, plugga sjukvård, kalas hos kusinen och stallet. Åker till stallet lite senare, så jag hinner göra klart PA..så slipper jag stressa där ute. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0