Söndags kväll

Har varit en lång dag. Har varit på kalas idag igen till en kusin, inte ofta man träffar han längre så det var kul. Blev fika och så :) Tog en promenad med Axel och Beppe också, trevligt! När vi kom hem åkte jag och pappa ut till stallet, travade lite på ridbanan idag. Kändes bra att trava lite, hon verkar må bra nu så ska sätta igång henne ordentligt igen. Så skönt :)

Jag har suttit med projekt arbetet hela kvällen, helt sjukt vad mycket tid det har tagit. Men nu är det äntligen gjort! Vilken lycka!! Nu är det största arbetet borta, nu är det bara några saker till som ska göras innan alla saker är gjorda. Men målet för i helgen var att den skulle vara klar och nu är den det! Wihooo

Är helt slut i både huvudet och kroppen efter att ha suttit vid datan hela eftermiddagen/kvällen. Nu tänker jag unna mig något gott och lägga mig och kolla på one tree hill, frågan är bara vilken säsong man ska kolla på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0