min helg

Har varit lite dålig blogging i helgen, men har man långhelg så ska man väl inte spendera den framför datan kan jag tycka. I fredags fyllde Dannis år, så vi var där på kvällen. Vi fick mat och efterrätt, mycket gott :) Under kvällen var vi upp till månsan och spelade kubb, mysigt..även om vi förlorade! En bra kväll med mina tjejer :)

Igår (lördag) var jag först till stallet och gav lunch. Sen vidare ner på stan med mamma, kollade på vad jag ska önska mig i studentpresent och så. Sen tillbaka till stallet, red ut en sväng och sen gav jag dem middag. Tog en långpromenad med mamma på kvällen, skönt! Var bara hemma sen resten av kvällen. Var bara iväg en stund och hämtade Alexandra.

Idag började jag dagen med en lång power walk, riktigt skönt. Sen var jag iväg och solade, blev ju bara massa moln på himlen när jag skulle sola så. Men har varit underbart väder hela dagen, hur skönt som helst!! Var ut till stallet och red på ridbanan. Skönt att stallägaren är hemma igen, så slipper man passa tider och sånt. Ikväll har jag varit till kila med tjejerna och kollat fotboll, en bra avslutning på helgen. Även om jag suttit med en inlämning ikväll men. Nu ska jag gå och lägga mig till lite oth. Puss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0