12.06.09

Trodde jag skulle dö när klockan ringde imorse, hade nog inte skadat med en till timme i sängen. Men var bara att gå upp och åka ut till stallet, släppte ut dom och så. Hon hade ätit, så det var skönt! Sen hem och äta frukost sen iväg till skolan.

Tycker om mina störda med rätt roliga vänner som får mig att låta helt knäpp, orden "grov" har aldrig varit så roligt. Haha. Slutade halv tre, då var det hem och kolla oth. Sen fixa klart inbjudningarna till studenten som nu är iväg skickade. Inte långt kvar nu så!

Har varit ut och fixat stallet, imorgon tänkte jag börja rida lite smått igen. Hon verkar pigg nu så :) Ikväll har Dannis varit här och pluggat, går så mycket lättare om man är två. Nu har jag kollat på grey´s och ska läsa igenom religionen en gång till. Sen ska jag sova!! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0