12.05.14

Så var det måndag igen, skönt med en kort vecka iallafall. Började dagen med att kolla på en hemsk film med klassen, tror hela klassen höll på att dö. Usch! Lämnade in projekt arbetet, kändes skönt att det är inne nu! Slutade vid tolv, lagom sådär på måndagen. Då blev det lunch på stan med Alexandra, mysigt :)

Var hem till Linn och provade hur håret ska se ut på balen, tror det kommer bli riktigt bra :) Hoppas det iallafall! Åkte ut till stallet nästan på en gång, skrittade ut en sväng först sen körde jag lite på banan. Gick riktigt bra faktiskt, tog lite små galopp idag också. Underbart!

Ikväll har jag varit hemma hos Alexandra, bästa hon. Pratat om allt mellan himmel och jord! Precis vad jag behövde kände jag :) Blev lite plugg också. Grattis förresten till henne och jocke på deras ett års dag! Nu ska jag gå och lägga mig. Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0