12.05.10

Var skönt att få sova till strax efter sju idag, nästan sovmorgon med tanke på tiderna tidigare dagar. Var duktig och åkte till skolan två timmar innan vi började också, man lär ju utnyttja tiden nu. Hade prov, kan ha gått hur som helst. Slutade vid ett, skönt!

Nu tänkte jag dricka lite te. Sen ut på en pw innan stallet, ska skritta ut en sväng med amanda :) Skönt med sällskap nu när hon har varit dålig och jag ska börja rida igen. Ska bli skönt att komma igång igen, även om det bara är sen i måndags hon har vilat.

Ikväll tänker jag "bara" plugga natur, vilket inte borde vara så svårt. Kan behöva lite lugnt en kväll också :)Nej nu ska jag dricka mitt te. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0