12.03.23

Den här dagen har varit riktigt bra, kanske inte så konstigt när man varit ledig. Började dagen med lite sovmorgon iallafall. Skönt! Tog en promenad med Pysen och sen åkte jag ut till Majsan. Longerade henne lite idag. Gummsan!

Var duktig och åkte till skolan och skrev en inlämning, det var på tiden. Sen låg jag i solen ett tag, sjukt att man kan ligga i bikini i mars och sola! Inte normalt antar jag. Var duktig och var ut och sprang sen också! Och så städade jag mitt rum, duktig tjej.

Ikväll har jag varit och spelat fotboll vid månsan med lite folk. Riktigt roligt faktiskt! Blev film hos Jocke sen med mina sötisar. Nu ska jag ta och sova lite, för imorgon kommer bushunden hit. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0