12.03.22

Dagens praktik rullade på riktigt bra idag. Höll ihop med min kära klasskompis nästan hela dagen, då gick allt mycket lättare och så blev det mycker roligare också. Fick sluta halv fyra. Skaplig lycka när man fick sluta och inte skulle tillbaka till fören på måndag!! Lång ledigt, I love it.

Sen tog jag mig i kragen och cyklade ut till stallet för första gången i år. Kände för att bli lite duktig nu när snön är borta och det är så fint väder. Vi red ut en sväng, hon var fin idag med. Så roligt! När jag kom hem tog jag en efterlängtad dusch, rakade benen och allt sånt, helt plötsligt kände jag mig som en ny människa.

Ikväll har jag varit hos en väldigt bra Ida. Vi åt tacos, kollade på film med norsk text och hade det mysigt. En riktigt bra kväll helt enkelt. Men nu ska jag ta och sova, har lite saker att göra imorgon så. Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0