12.03.21

Är mer eller mindre helt slut i kroppen. Hade praktik mellan sju-halv fyra idag. Åkte ut till stallet direkt, i det underbara vädret :) M fick gå ett pass på ridbanan, jättefin var hon. Red i uppvikt långärmad, SKÖNT! Svettig som tusan var vi båda efteråt, känns som våren är här på riktigt. Sen red jag ut en sväng på lillprinsen Yoyo, jättemysigt och duktig var han!

Hann nästan bara hem sen blev det en promenad med Dannis. När vi gick åt varsitt håll så träffa jag på Skedung, så det blev en promenad med henne också. Inte dåligt med två timmars promenad! Även om det känns i benen nu.

Nu blir det tv en stund. Sen tänkte jag lägga mig tidigt. Sista dagen på praktiken imorgon för den här veckan, så snälla låt morgondagen gå fort. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0