12.03.12

Ledig idag, hur skönt som helst! Blev inte sämre av att det har varit jättefint väder ute. Dagen började med sovmorgon. Sen frukost i lugnt och ro, man får ju mer eller mindre slänga i sig frukost när man har praktik. Sen var jag till vårdcentralen och fick vaccinations spruta och tog prover. Sen blev det en uteritt med Ida, vi red till travbanan och red hela vägen. Super mysigt :)

Har varit ner på stan en sväng med Alexandra, mysigt att gå runt och kolla lite :) Nu ska jag sätta mig och pyssla med boken lite. Vill att den ska bli klar nu, men det är massa sidor kvar. Men jag ska väl inte klaga, det är ju så mysigt att hålla på så.


knasbollar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0