12.03.09

Min enda lediga dag den här veckan, finner inte ord för hur skönt det är! Tog sovmorgon idag, trött tjej. Sen ut till stallet nästan på en gång, red ut en sväng med Kim och sen blev det lite på ridbanan också. Hon var så go idag min pärla :)

Har varit ut till mormor och morfar idag också, länge sen jag var där så det var mysigt :) Mamma och jag tränade på att köra transport, det gick riktigt bra för oss båda! Det var ju första gången för oss båda. Och mamma imponerade faktiskt :) Haha, tur vi hade morfar med oss också!

Nu har jag tagit en dusch och känner mig som en helt ny människa. Man är ju inte jättefräsch under praktiken om man säger så! Men nu ska jag fixa till mig lite, sen blir det god mat på stan! Ibland får man lyxa till det lite..Allra helst nu under praktiken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0