12.06.11

Dagarna rullar väl på, händer inte så mycket om dagarna vilket är ganska skönt! Är fortfarande trött sen studentveckan. Har inte förstått än att vi verkligen har tagit studenten, utan det känns bara som vi har vanligt sommarlov. Men man kommer väl inse det i höst antar jag.

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, ovanligt för att vara mig. Var ut till stallet och fixade, men när nyckeln till sadelboden var borta så gick det inte att rida. Vilket var riktigt synd! Ikväll har jag varit ute på en promenad med Dannis :) Sen har jag såklart kollat på fotboll med mamma och emma, dumma sverige!

Nu ska jag lägga mig och kolla oth. Imorgon ska jag faktiskt jobba lite, bara mellan tolv-fyra men ändå några timmar. Ha det bra, puss!


Kommentarer
Postat av: amanda

sv: Alltså jag veeet inte, innan jag ens hade provat dom var dragkedjan trög och fastnade på ställen och sådär.. :)

2012-06-18 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0