Grattis min ängel

Det här skulle varit din dag. Kan man ringa upp till himlen och önska grattis på födelsedagen? Jag önskar jag kunde göra det. Jag önskar även att du kunde vara här hos mig nu, allra helst nu när jag snart tar studenten. Men jag vet att på något sätt kommer du vara med mig, i alla större ögonblick i mitt liv. Och du kommer vara stolt.

Vart du än är nu, så hoppas jag du har det bra och att du har farfar vid din sida igen. Jag tänker på er. Och du kommer alltid vara en förebild för mig. Och en del av dig kommer alltid finnas inom mig, i mitt minne, mitt blod och mitt hjärta.

Jag saknar dig, min fina ängla farmor

Kommentarer
Postat av: flisan

<3 !

2012-01-30 @ 20:47:28
URL: http://felicialindstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0