fredag den 13:de

Har legat och kollar på one tree hill näst intill hela dagen, går inte att sluta kolla när man väl börjat. Kallas beroende jag vet. Men är ju såå bra! Har varit ut och fixat stallet också, blev vila för henne idag också.

Ikväll har jag varit hos Dannis och ätit med henne och Lisa! Riktigt mysigt! :) Träffas ju inte så ofta vi tre längre. Fick två jättefina ringar av lisa också, tack vännen! Kändes skönt att komma ut och göra något också efter att ha legat hemma i två dagar. Mår bättre nu iallafall, skönt det! Får hoppas det håller sig och inte känns så för stunden bara.

Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig. Blir ett par avsnitt av oth innan sovdags! Känner att alla blev riktigt förvånade nu! Haha. Godnatt mer er, hoppas ni har överlevt fredag den 13:de!


Saknar det, Rhodos 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0