Årets första dag

Hello 2012!!! Jag hade ett jättebra nyår med mycket bra människor. Vi var först hemma hos Alexandra där vi åt trerätters och förfestade lite. Sen gick vi vidare till Adam. Där var det partyyy! Var där ett par timmar och sen hem till Alexandra igen och sova. Bästa nyåret!

Idag sov jag till och med längre än Dannis! Haha kors i taket. Vi tog det lugnt där ett tag, skönt! Sen var jag och mamma ut till stallet och fixade. Sen dess har jag bara tagit det lugnt. Sköönt!

Det är något fel på bloggen, mina inlägg som jag skrev igår har inte kommit upp så troligen kommer dom komma idag istället..Krångel! Men jaja, nu ska jag dricka te och sen sova. Jobb imorgoon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0