12.01.26

Dagen började mindre bra. Var tvungen att gå upp och åka och ta prover, trots att jag hade sovmorgon och knappt kom upp ur sängen. Ingen glad Ida då inte. Sen blev det skolan, som vanligt. Segt, men Alexandra och jag hade lite små kul på slutet. Haha. Även om vi var skit irriterade när vi åkte därifrån.

Har varit ut till stallet också såklart. Red lite på ridbanan idag, övade på samma saker som igår. Gick någorlunda bra! Har även hunnit varit och solat med Alexandra! Skönt med lite färg :) Blev även en promenad efteråt och sen lite styrkeövningar. Min tränare lyssnar till syster, bra att ha ibland! Kändes skönt efter iallafall!

Nu har jag duchat. Tänkte gå och lägga mig snart, så det kanske blir lättare att komma upp imorgon. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0