12.01.09

Jag tror nästan jag håller på att bli en latmask! Jag låg i sängen till halv elva idag!! Och det har jag gjort nästan hela året känns det som (nio dagar men ändå). Inte likt mig! Antar att det förkylningens fel. Men man får ju ångest, yeees.

Skönt att vara ledig idag iallafall, tycker nästan lite synd om dom som börjar idag. Ibland kan KSK! Ska snart börja byta om och åka ut till stallet. Ska rida till ridhuset med Johanna. Sen skulle jag behöva ner på stan och lämna in min ridstövel som är sönder, orkar verkligen inte rida i kängor längre!

Och förresten var ju på bio igår, på the girl with the dragon tattoo. Jag tyckte den var bra, även om det var lite annorlunda än den svenska. Men helt klart godkänd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0