Sprid kärlek varje dag

Några små ord eller en liten mening kan ha så stor betydelse. Det kan göra en så mycket starkare om man får höra några fina ord om sig själv, som man vet att personen verkligen menar. Bara att den personen lägger märkte till hur man mår, vad man gått igenom och vad man går igenom, betyder så mycket. Bara av att veta att det finns någon som bryr sig, gör en till en mycket starkare människa.

Idag har det varit en sån där dag. En fin person har visat att hon verkligen bryr sig. Hon la även märke till sånt som jag gått igenom via min sjukdom och allt de, vilket inte händer så ofta längre. Det gjorde verkligen min dag. Och tack vare det, kommer jag somna med ett leende på läpparna ikväll.


Kommentarer
Postat av: flisan

Massa kärlek till dig min underbara vän<3<3

2012-02-21 @ 22:12:27
URL: http://www.nattstad.se/felicialindstrom

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0