12.02.08

Fyra månader kvar till studenten, knappt tre veckor kvar till studentkryssningen och 100-dagarsfesten. Skönt att ha något att se fram emot. Även om jag har små panik över vissa skolsaker som måste göras..

Dagen har rullat på som vanligt i skolan. Fick veta praktik plats, blir fyra veckor på sjukhuset i Sala. Kan nog bli bra! Slutade halv tre, då blev det stallet nästan på en gång. Longerade en mer eller mindre galen häst, piggelin! Blir ett hårt pass i ridhuset imorgon så hon blir av med lite energi.

Nu har jag druckit en stor kopp te och kollar ponnyakuten. Nu väntar jag på att efterlyst ska börja, tänker spendera kvällen framför tv! Efterlyst och Livet blir bättre, jag klagar inte!

Kvällens mål: Somna innan 12, någon gång måste bli den första..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0