12.02.07

Skön dag! Började dagen med frukost på Järnvägscafét med Alexandra och Jocke, mysigt! Se skjutsa vi Jocke till skolan. Sen blev det solning, jag lyckades göra en mindre fin bränna på vissa ställen. Haha. Sen blev det lite simning, hade alltså bara det på hela dagen. Var klar med allt, men var ändå skönt att simma lite. Sen slutade vi.

Vi var ner på stan en sväng, fixade lite och så. Mysig förmiddag med mina babes. Var ut till stallet sen och red ut en sväng på en galet pigg pålle, men som var duktig och gick över bron på första försöket! Har hunnit pluggat en massa, skjutsat Alexandra och handlat nu ikväll. Kollat på TM också, så kul!

Nu ska jag lägga mig och läsa i min favorit bok! (Ingen vanlig bok, haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0