Påskhelgen

Har inte hunnit med att blogga under helgen, men här kommer lite snabbt vad som har hänt..För er som bryr er liksom :)

Fredag: Jobb mellan sju-fyra, insåg att jag verkligen älskar de där stället och att jag kommer sakna det i sommar. På kvällen blev det utgång, blev en lyckad kväll. Även om vi höll på att frysa ihjäl ett tag och jag sov med både pyjamas och två täcken och höll ändå på att dö! Haha.

Lördag: Började dagen med ta en sovmorgon, som verkligen behövdes. Sen direkt ut till stallet där jag red en fin häst på ridbanan. Åkte ut till mormor och morfar, åt påskmat och letade ägg. Mysigt :) Cyklade med beppe också, och lillpojken blev knasig. Älskade hundar! Hem och vända sen iväg till västerås med Alexandra, Jocke och Dannis för att kolla på titanic 3D, lika hemsk som vanligt! Men kan inte låta bli att älska den filmen.

Söndag: Jobb mellan sju-två, eller jag fick gå en timme tidigare så slutade vid ett. Åkte ut till stallet nästan på en gång. Red ut en sväng med Tilda och Yoyo! Nu är jag helt slut! Vet inte vad som händer ikväll, men känns som man vill göra något när de är sista kvällen man kan göra något nu på lovet. Men vi får väl se!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0