I can be your hero

Trodde det skulle bli en hemma kväll igår, men icke sa nicke! Jag körde lite folk och sen kom underbara Felicia till stan. Vi åkte ut till Stefans fest ute i norrby. Där det var väldigt blandat med folk. Riktigt kul var det! Nyktert och bra! Där emot höll min vän på att skrämma livet ur mig där ett tag, men som tur var så gick det ju bra. Avslutade natten med kebab och massa prat, mysigt! En mycket bra kväll, om man inte tänker på vissa saker :)

Idag har jag varit ner på stan en sväng med mamma, fick med mig ett linne och lite små saker hem. Sen har jag varit ut i stallet och ridit med Tilda. Mysigt! Tilda fick skritta runt lite på M, så söta så. Vet inte riktigt vad som händer ikväll, det visar väl sig. Ha en bra lördags kväll, pusss ♥†



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0