12.04.28

Igår kväll hade vi lite myskväll ute i ransta. Började med att jag och tjejerna gjorde mat, hur gott som helst. Sen spelade vi lite spel, tog en promenad och satt vid pizzan. Efter ett tag så fick vi sällskap, vissa av dom var bättre än de andra. Haha. Resten av kvällen spelade vi spel, riktigt roligt :) Perfekt start på en långledighet!

Idag har jag varit ner på stan med syster och mamma, fick med mig en hel del grejer hem..Sånt som man måste ha. Har varit ut till stallet och ridit ut en sväng. Skönt väder! Ikväll ska jag hem till Ida, som det var väldigt länge sen jag såg. Vi blir några tjejer där och så. Får se vart kvällen slutar!

Ha en bra kväll och sköt om er! Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0