11.09.29

Trött tjej här! idag på praktiken var jag på Bara Vara, kul..Men sjukt trött blir man av at gå inne hela dagen och inte göra så mycket. Men aja..

Majsan fick tyvärr vila idag, imorgon också. Inte speciellt kul, men idag hade jag verkligen ingen ork och imorgon hinner jag inte. KUL att jag har praktik 7-12, sen ska jag på risk1 som håller på mellan 12-16, sen direkt tillbaka till praktiken och gå där till 22. Vilken underbart rolig dag det kommer bli! Enda gången jag verkligen inte vill att det ska bli fredag.

Men nu ska jag åka till min sambo! Vi hörs väl imorgon..eller kanske inte! Förresten så är det två år sen jag opererade mig idag!! Sjukt va tiden går fort ju.


krya på dig stumpan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0