11.09.22

Igår hyrde jag och Dannis en film och hade det mysigt. Tog dock hundra år innan vi valde film! Haha. Imorse fick jag lite sovmorgon, skönt att sova vidare när Dannis skulle upp :) Mindre skönt var det att cykla på en skapligt mycket förstor cykel till skolan. Haha!

Slutade efter två, åkte ut till stallet nästan på en gång. Red först en liten sväng med Kim och bäbisen, sen blev det en stund på ridbanan också. Finis var hon! Nu har jag försökt skriva historia uppgiften ett tag, halv färdig är den..Gör klart den imorgon för jag orkar inte mer nu! Trött på skooolan, jao!

Nu ska jag byta om och dra mig mot mitt andra hem. Skönt att vara hemma en liten stund iallafall och träffa familjen :) Blir tacos sen, ikväll får vi sällskap av Alexandra en stund! Trevligt! Skönt att ha sovmorgon till kvart över tio imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0