11.09.16

Äntligen fredag! Skönt att sluta tidigt idag. Mindre skönt var det väl att våran lärare inte var jätteglada på oss. Men aja! Skapligt nice att det planeras studentfest i oktober! Skapligt taggad tjej!!

Var till Västerås med familjen idag, vi var till Ikea och så. Som precis för tre månader sen idag, men idag gick jag inte runt där med ett stort leende på läpparna. Jaja..Fick inte med mig något hem, segt.

Red över till Sorf idag :) Hon var jättefin! Hoppade lite och det flöt på kanon. Min älskling! Ikväll har jag hyrt film med mamma. Har nyss kollat klart på den första, Irene Huss..Läskig film!! Nu ska jag ta och kolla på den andra. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0