11.09.09

Äntligen helg! Behöver verkligen vara ledig känner jag, har varit en jobbigt vecka så. Slutade halv tolv idag, skönt! Åkte ut till stallet nästan på en gång. Red lite, fixa stallet, smörjde allt och packade allt inför imorgon. Tog sin lilla tid om man säger så.

Sen hem och ta det lugnt ett tag. Sen träffade jag Oscar en stund, bra kille! Sen tillbaka till stallet och duscha henne. En välbehövlig dusch, hur smuttsig som helst!! Så det var skönt att få henne lite ren :) Nu ska jag snart nattfixa mig och försöka sova. Tagga för tävling imorgon!


Kommentarer
Postat av: carro b

vad tråkigt :/ men man kan ju inte göra allt, även om man vill...

2011-09-10 @ 00:24:04
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0