11.10.25

Har varit en lång dag, eller har hunnit med mycket iallafall. Skolan till halv tre. Beställde studentmössor och annat smått och gott idag :) Längtar som tusan tills man får allt. Inte långt kvar nu!! Var till stallet efter skolan, red ut en sväng med Dannis. Sen var jag och mamma och kollade på en lägenhet, kände mig vuxen! Den var inte alls lika fin som bilderna var, men det var väl bara tur det annars hade mamma och pappa fått en tjatig unge. Satt på nisses i någon timme sen också.

Nu blir det te och DH. Sen sova! Köra lektion kvart i åtta imorgon, sen sitta vid datan också innan det blir bio med skolan. Jääättekul verkligen! Eller körningen är väl kul, men det andra klarar jag mig gärna utan.


Kommentarer
Postat av: carro b

är du redan på väg att flytta hemifrån? :P

2011-10-26 @ 10:20:44
URL: http://cbl10004.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0