11.10.18

Skönare än skönast att sluta elva! Plus att det var riktigt kul på förmiddagen, var på golfbanan och fick köra golfbil. Roligt! Bara tre dagar kvar nu, jag längtar. Åkte ut till stallet och fixa direkt, gjorde inte så mycket att hon fick vila idag. Inte så skönt väder!

Har varit till körskolan och pluggat teori också, gick riktigt bra! På fredag bokas troligen skrivning och uppkörning! Wow! Det närmar sig med stormsteg :) Tro det eller ej, men har beställt en studentklänning också! Haha över ett halvår innan, men jag tyckte om den så varför inte liksom. Får väl se om den ser lika fin ut på, annars får den sitta i garderoben.

Nu tänker jag inte röra en fena på resten av dagen! Tänker lägga mig och kolla på massa avsnitt av oth. Myspys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0