Önskelista?!

"Vad är det meningen att man ska önska sig när man fyller 18? Körkort, bil och lägenhet..Körkortet får jag redan betalt, en bil känns för mycket begärt och tror faktiskt inte jag är redo att flytta hemifrån än. Det känns som man vill önska sig något speciellt, blir ju ändå myndig. Jag vill kunna tänka tillbaka på min 18-årsdag och komma ihåg vad jag fick. Kunna säga: Ja men den fick jag när jag fyllde 18! Men frågan är ju bara vad!?"

Det har varit svårt att få ihop en önskelista, ovanligt nog. Svårare än vanligt. Har man redan allt eller? När man för engångsskull får önska sig något, då kommer man aldrig på vad. Har skrivit tre saker på min önskelista nu. Men jag behöver lite mer tror jag, är till julafton också så. Så nu tycker jag att ni ska hjälpa mig lite!

Kommentarer
Postat av: carro b

jag skulle önska mig en klocka, eftersom snygga klockor är både vuxenpoäng och just det, snygga ;) kan man ha länge och komma ihåg som en 18-årspresent med.



annars flytta hemifrån-grejer. det behövs sjukt mycket grejer när man flyttar, så bäst att börja samla i tid

2011-11-06 @ 20:21:21
URL: http://cbl10004.wordpress.com
Postat av: asmi

en resa!

2011-11-06 @ 22:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0