Min helg

Jag har inte hunnit med bloggen i helgen, men hoppas ni överlevt ändå. I fredags var det studentfest, riktigt roligt hade jag! Blev inte så mycket bilder men. Roligt med maskerad, alla var mer eller mindre fina. Haha. Natten slutade med att jag och Dannis sov i lägenheten.

Igår sov vi lite för länge, men det behövde vi nog. Men ni som känner mig så hade jag ångest som tusan när jag vakna och kollade på klockan, usch. Tog det lugnt ett tag och sen ut till stallet och rida en liten sväng. Sen slutade kvällen med myskväll i lägenheten, sen hem och sova.

Idag sov jag för länge, igen! Trött tjej antar jag. Har varit ut till stallet, red ett dressyr pass på ridbanan. Jättefin var hon! Skapligt svettigt, så lär ta en dusch nu. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0