11.11.27

Hottan igår var ju lyckad! Äntligen var det min tur, verkligen på tiden! Jag hade roligt och dansade en massa. Tappade rösten lite halvt också, betyder att man haft kul.. eller hur? Hehe.

Idag har jag kollat på horse show på tv, tråkigt att inte vara där. Sen ut till stallet och fixa, blev ingen ridning var så tråkigt väder. Gulliga Kim hade mockat åt mig, vilken lycka! Pussade lite på älsklingen iallafall. Sen ner på stan på julskyltning, vilken stämning liksom. Eller inte. Fick med mig två bhar hem iallafall, inte helt fel.

Har hunnit kolla lite på oth också, jag dör för att det är så braa! Nu tänkte jag gå och lägga mig, är hur trött som helst. Känner att jag skulle behöva sova rätt många timmar. Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0